10 % på alle kjøp over 3000,-
Bring med sporing. Fraktkostnaden beregnes i kassen, men er gratis for ordre over 1000 kr. Vi prøver å sende samme virkedag ordre som er plassert før kl. 10. Vi sender ikke til Svalbard. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.
Vipps, Klarna, forskuddsbetaling til bankkonto, faktura 14 dager kun for bedrifter (fakturagebyr 49 kr), kortbetaling.
Du kan returnere varer innen 14 dager etter at du mottok varene, vi refunderer deg innen 14 dager. Vi dekker ikke returkostnadene, men erstatter selvsagt ødelagte varer ved å sende deg ny.
OBS! Dersom pakken sendes oss automatisk i retur grunnet feilmerking av mottakerens postkasse (manglende navn på postkassen), eller at kjøper har oppgitt feil adresse, må kunden selv dekke fraktkostnadene for å få ordren sendt på nytt. Fraktkostnaden returneres ikke. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.
Varer som bestilles innen kl. 10 på en virkedag, sendes som regel med Bring og sporing samme dag. Avvik kan forekomme.
Fraktprisen beregnes automatisk ved utsjekking (i kassen) av Bring. Pakke i postkassen koster 65 kr for under 1 kg, 95 kr for over 1 kg. Pakke til hentested koster 109 kr. Handler du for over 1000 kr, spanderer vi frakten. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.
Vi tilbyr gratis frakt for alle bestillinger over 1000 kr. Når gratis frakt aktiveres, forbeholder vi oss retten til å velge fraktalternativ. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.
Hvis det ikke er plass til pakken din i postkassen (selv om du bestiller «pakke i postkassen»), vil du få en hentemelding for å hente pakken i butikk. Returer som skyldes manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på 150 kr.
OBS! Dersom pakken sendes oss automatisk i retur grunnet feilmerking av mottakerens postkasse (manglende navn på postkassen), eller at kjøper har oppgitt feil adresse, må kunden selv dekke fraktkostnadene for å få ordren sendt på nytt. Fraktkostnaden returneres ikke. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.
Vi forbeholder oss retten til å kansellere ordre ved feilprising.
Du har alltid to års klagefrist (reklamasjonstid) når du kjøper noe av en profesjonell selger. Dette kan du kreve ifølge Forbrukerrådet:
«Så snart det er slått fast at feilen er selgerens ansvar, skal han tilby reparasjon eller ny vare. Det skal du få innen rimelig tid. Det skal ikke være til vesentlig ulempe for deg, og selger kan normalt ikke forsøke å reparere den samme feilen mer enn to ganger.
Klarer ikke selgeren å reparere eller å gi deg en ny vare, kan du få et prisavslag eller pengene tilbake. Du kan da be om forsinkelsesrente, men selgeren kan også redusere beløpet for den tiden du har kunne bruke varen.
Hvis du har fått utgifter på grunn av feilen, kan du også be om erstatning. Utgiftene må da ha vært nødvendige.»