Betingelser
Vilkår for bruk
Alle bestillinger blir gjennomgått og godkjent før pakkene sendes.
Kun personer over 18 år kan handle på aromateket.no.
Bedrifter som velger FAKTURA 14 DAGER som betalingsmåte MÅ bestille fra bedriftens e-postadresse, for å unngå svindel! Husk alltid organisasjonsnummer. Vi forbeholder oss retten til å kreve forskuddsbetaling også for bedrifter. Kun godkjente offentlige bedrifter og AS.
OBS! Dersom pakken sendes oss automatisk i retur grunnet feilmerking av mottakerens postkasse (manglende navn på postkassen), eller at kjøper har oppgitt feil adresse, må kunden selv dekke fraktkostnadene for å få ordren sendt på nytt. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.
Frakt
Leveringstid fra du bestiller
Varer som bestilles innen kl. 10 mandag-fredag, sendes som regel med Bring innen 2 virkedager. Avvik kan forekomme, vi gir da beskjed gjennom en driftsmelding øverst på nettsidene våre.
Fraktpris
Fraktprisen beregnes automatisk ved utsjekking (i kassen) av Bring. Handler du for over 1000 kr, spanderer vi frakten. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.
Hentemelding
Hvis det ikke er plass til pakken din i postkassen (selv om du bestiller "pakke i postkassen"), vil du få en hentemelding for å hente pakken i butikk.
Feilmerking av postkasse eller oppgitt feil adresse av kunden
OBS! Dersom pakken sendes oss automatisk i retur grunnet feilmerking av mottakerens postkasse (manglende navn på postkassen), eller at kjøper har oppgitt feil adresse, må kunden selv dekke fraktkostnadene for å få ordren sendt på nytt. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.
Retur og angrerett
OBS! Dersom pakken sendes oss automatisk i retur grunnet feilmerking av mottakerens postkasse (manglende navn på postkassen), eller at kjøper har oppgitt feil adresse, må kunden selv dekke fraktkostnadene for å få ordren sendt på nytt. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.
Hvis du ønsker å returnere en eller flere varer til oss, må du betale fraktkostnadene selv. Du kan fritt returnere uåpnede produkter til oss
innen 14 dager etter at du mottok varene, så refunderer vi deg snarest og innen 14 dager det tilsvarende beløpet. Angreskjema
finnes her og blir sendt i bestillingsbekreftelsen på e-post. Angreskjemaet sendes ikke på papir, og vi krever ikke skjemaet for å få varer i retur heller. Kontakt oss helst på e-post dersom du ønsker å returnere en vare.
For å melde om en retur, ta kontakt med oss på chat eller e-post. Vi ønsker å forbedre oss, og setter derfor pris på om du oppgir årsaken til at du ønsker å returnere varene.
Vi bruker for øvrig Forbrukertilsynets «Standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett». Du kan lese alle detaljene
ved å klikke her.
Kontakt
Kontakt oss på e-post: heisann@aromateket.no hvis du har spørsmål.
Juridisk
Du godtar betingelsene våre når du handler i nettbutikken vår.
Norwegian People AS | NO 913462548 MVA
Postadresse / Retur av varer: Norwegian People AS, C/O Roy Teofanovic, Smeitkollen 12, 3855 TREUNGEN
Kontakt (e-post): heisann@aromateket.no