Betingelser
Vilkår for bruk
Alle bestillinger blir gjennomgått og godkjent før pakkene sendes.
Kun personer over 18 år kan handle på aromateket.no.
Kun offentlige foretak kan velge FAKTURA 14 DAGER som betalingsmåte. Husk alltid organisasjonsnummer og eventuelt ressursnummer. Øvrige bedrifter kan be om faktura, men varene sendes først etter at fakturaen er betalt.
OBS! Dersom pakken sendes oss automatisk i retur grunnet feilmerking av mottakerens postkasse (manglende navn på postkassen) eller fordi kjøper har oppgitt feil adresse, må kunden selv dekke fraktkostnaden for å få ordren sendt på nytt. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk medfører et fraktgebyr på henholdsvis 80 og 150 kr.
Frakt
Leveringstid fra du bestiller
Varer som bestilles innen kl. 10 mandag–fredag sendes som regel med Bring innen 2 virkedager. Avvik kan forekomme, og vi informerer da (ved større avvik) via driftsmelding øverst på nettsidene våre.
Fraktpris
Fraktprisen beregnes automatisk ved utsjekking (i kassen) av Bring. Handler du for over 1000 kr, spanderer vi (billigste) frakten. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk medfører et fraktgebyr på henholdsvis 80 og 150 kr.
Levering og ansvar
Når pakken er registrert som levert i postkassen av Posten, anses leveringen som fullført og endelig. Bekreftelse på levering sendes automatisk til den e-postadressen som ble brukt ved bestilling. Det er kundens ansvar å kontrollere eventuell feilsortering i spam-/søppelpostmappen. Dersom pakken ikke befinner seg i postkassen til tross for leveringsbekreftelse, må kunden snarest ta kontakt med nærmeste hentested eller postkontor for videre oppfølging.
Hentemelding
Hvis det ikke er plass til pakken i postkassen (selv om du har valgt "pakke i postkassen"), vil du få en hentemelding for å hente pakken i butikk.
Feilmerking av postkasse eller oppgitt feil adresse
OBS! Dersom pakken sendes oss automatisk i retur grunnet feilmerking av mottakerens postkasse (manglende navn på postkassen) eller fordi kjøper har oppgitt feil adresse, må kunden selv dekke fraktkostnaden for å få ordren sendt på nytt. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk medfører et fraktgebyr på henholdsvis 80 og 150 kr.
Retur og angrerett
OBS! Dersom pakken sendes oss automatisk i retur grunnet feilmerking av mottakerens postkasse (manglende navn på postkassen) eller fordi kjøper har oppgitt feil adresse, må kunden selv dekke fraktkostnaden for å få ordren sendt på nytt. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk medfører et fraktgebyr på henholdsvis 80 og 150 kr.
Hvis du ønsker å returnere en eller flere varer til oss, må du betale fraktkostnadene selv. Du kan fritt returnere uåpnede produkter til oss innen 14 dager etter at du mottok varene, så refunderer vi deg snarest og innen 14 dager det tilsvarende beløpet. Angreskjema finnes her og blir også sendt i bestillingsbekreftelsen på e-post. Angreskjemaet sendes ikke på papir, og vi krever ikke skjemaet for å få varer i retur. Kontakt oss helst på e-post dersom du ønsker å returnere en vare.
For å melde om en retur, ta kontakt med oss på chat. Vi ønsker å forbedre oss, og setter derfor pris på om du oppgir årsaken til at du ønsker å returnere varene.
Vi bruker Forbrukertilsynets «Standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett». Du kan lese alle detaljene ved å klikke her.
Kontakt
Kontakt oss på e-post: heisann@aromateket.no hvis du har spørsmål.
Juridisk
Du godtar betingelsene våre når du handler i nettbutikken vår.
Norwegian People AS | NO 913462548 MVA
Postadresse / retur av varer: Norwegian People AS, C/O Roy Teofanovic, Smeitkollen 12, 3855 TREUNGEN
Kontakt (e-post): heisann@aromateket.no
Postadresse / retur av varer: Norwegian People AS, C/O Roy Teofanovic, Smeitkollen 12, 3855 TREUNGEN
Kontakt (e-post): heisann@aromateket.no