Pre-loader

10 % på alle kjøp over 3000 kr

Aromateket tilbaketrekker boraks solgt til privatkunder siden 1.1.2022, les mer her.
Registrer deg eller Logg inn Kundeservice
Aromateket
Aromateket
Aromateket
Aromateket
0
0
Kurv (0) 0
Produkter
Produkter
Oljer, fett og voks
Mica
Eteriske oljer og absolutter
Råvarer og kjemikalier
Urteuttrekk
Utstyr og emballasje
SALG %
Blogg
Kontakt oss
Kontakt oss

Du kan nå oss på e-post (heisann@aromateket.no), på telefon (90514148) eller på chat. Vi gjør vårt ytterste for å svare innen 1 virkedag. 

Aromateket er 100 % nettbasert, og har ingen fysiske butikker. 

Postadresse/retur: 

Aromateket v/NORWEGIAN PEOPLE AS
C/O Roy Teofanovic
Smeitkollen 12
3855 TREUNGEN

Org. 913462548MVA 

Du finner våre «Ofte stilte spørsmål» (FAQ) her.

Bestselgere
Hydrogenperoksid 10 % (næringsmiddelkvalitet) - Aromateket

Hydrogenperoksid 10 % (næringsmiddelkvalitet)

99,00 kr
Lokk til glass- og PET krukker - Aromateket

Lokk til krukker (glass, PET, PP)

2,20 kr
Lavendel angustifolia eterisk olje (økologisk) - Aromateket

Lavendel angustifolia eterisk olje (økologisk)

69,00 kr
Nyheter NY
  • Hjem
  • Fett og smør

Fett og smør

Kakaosmør 
Kokosfett 
Palmefett 
Sheasmør
OVERSIKT
  • OLJER, FETT OG VOKS
  • MICA
  • ETERISKE OLJER
  • RÅVARER OG KJEMIKALIER
  • BEHOLDERE OG EMBALLASJE
  • SÅPEFORMER
Bloggoversikt
  • Eteriske oljer
  • Såpelaging
  • DIY og oppskrifter
  • Mica
  • Andre poster
Vi er her for deg

Du kan nå oss på e-post (heisann@aromateket.no), på telefon (90514148) eller på chat. Vi gjør vårt ytterste for å svare innen 1 virkedag. 

Aromateket er 100 % nettbasert, og har ingen fysiske butikker. 

Postadresse/retur: 

Aromateket v/NORWEGIAN PEOPLE AS
C/O Roy Teofanovic
Smeitkollen 12
3855 TREUNGEN

Org. 913462548MVA 

Du finner våre «Ofte stilte spørsmål» (FAQ) her.

Følg oss
Twitter Pinterest
Aromateket
Aromateket
Aromateket
Aromateket
Med enerett © 2023, Aromateket. Drevet av Shopify
TIL TOPPEN

HVA LETER DU ETTER?

Se alle produkter

Søk «{{ result }}»

HANDLEKURV (0)
Handlekurven din er tom.
MIN ØNSKELISTE
SE ØNSKELISTE
Ønskelisten din er tom.
MIN KONTO
TILBAKE TIL BUTIKKEN
Glemt passordet?

OPPRETT EN KONTO
Registrer deg nå
OPPRETT EN KONTO
TILBAKE TIL BUTIKKEN
VI HJELPER DEG GJERNE

Kontakt oss

Hverdager kl. 9–15

Send oss en e-post

Ring oss: 905 14 148


FRAKT

Bring med sporing. Fraktkostnaden beregnes i kassen, men er gratis for ordre over 1000 kr. Vi prøver å sende samme virkedag ordre som er plassert før kl. 10. Vi sender ikke til Svalbard. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr. 


BETALING
Vi godtar følgende betalingsformer:

Vipps, Klarna, forskuddsbetaling til bankkonto, faktura 14 dager kun for bedrifter (fakturagebyr 49 kr), kortbetaling. 


RETUR AV VARER

Du kan returnere varer innen 14 dager etter at du mottok varene, vi refunderer deg innen 14 dager. Vi dekker ikke returkostnadene, men erstatter selvsagt ødelagte varer ved å sende deg ny. 

Takk for at du abonnerer

Titte videre

Frakt

OBS! Dersom pakken sendes oss automatisk i retur grunnet feilmerking av mottakerens postkasse (manglende navn på postkassen), eller at kjøper har oppgitt feil adresse, må kunden selv dekke fraktkostnadene for å få ordren sendt på nytt. Fraktkostnaden returneres ikke. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.

Vi sender ikke til Svalbard.

Leveringstid fra du bestiller

Varer som bestilles innen kl. 10 på en virkedag, sendes som regel med Bring og sporing samme dag. Avvik kan forekomme.

Fraktpris

Fraktprisen beregnes automatisk ved utsjekking (i kassen) av Bring. Pakke i postkassen koster 65 kr for under 1 kg, 95 kr for over 1 kg. Pakke til hentested koster 109 kr. Handler du for over 1000 kr, spanderer vi frakten. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.

Gratis frakt

Vi tilbyr gratis frakt for alle bestillinger over 1000 kr. Når gratis frakt aktiveres, forbeholder vi oss retten til å velge fraktalternativ. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.

Hentemelding

Hvis det ikke er plass til pakken din i postkassen (selv om du bestiller «pakke i postkassen»), vil du få en hentemelding for å hente pakken i butikk. Returer som skyldes manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på 150 kr.

Angrerett og retur

OBS! Dersom pakken sendes oss automatisk i retur grunnet feilmerking av mottakerens postkasse (manglende navn på postkassen), eller at kjøper har oppgitt feil adresse, må kunden selv dekke fraktkostnadene for å få ordren sendt på nytt. Fraktkostnaden returneres ikke. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.
Hvis du ønsker å returnere en eller flere uåpnede varer til oss, må du betale fraktkostnadene selv. Du kan fritt returnere det eller de uåpnede produktet eller produktene til oss innen 14 dager etter at du mottok varene, så refunderer vi deg snarest og innen 14 dager det tilsvarende beløpet. 

For å melde om en retur, ta kontakt med oss på chat, eller bruk kontaktskjemaet som du finner i menyen. Vi ønsker å forbedre oss, og setter derfor pris på om du oppgir årsaken til at du ønsker å returnere varene.

Vi bruker for øvrig Forbrukertilsynets «Standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett». Du kan lese alle detaljene ved å klikke her. 
Vi forbeholder oss retten til å kansellere ordre ved feilprising.

Garanti og klagerett

Du har alltid to års klagefrist (reklamasjonstid) når du kjøper noe av en profesjonell selger. Dette kan du kreve ifølge Forbrukerrådet:

«Så snart det er slått fast at feilen er selgerens ansvar, skal han tilby reparasjon eller ny vare. Det skal du få innen rimelig tid. Det skal ikke være til vesentlig ulempe for deg, og selger kan normalt ikke forsøke å reparere den samme feilen mer enn to ganger.

Klarer ikke selgeren å reparere eller å gi deg en ny vare, kan du få et prisavslag eller pengene tilbake. Du kan da be om forsinkelsesrente, men selgeren kan også redusere beløpet for den tiden du har kunne bruke varen.

Hvis du har fått utgifter på grunn av feilen, kan du også be om erstatning. Utgiftene må da ha vært nødvendige.»

Takk for at du kontakter oss, du hører fra oss så snart vi kan.

Shop videre