Gratis frakt.

Vi spanderer billigste fraktmåte når du handler for over 1000,- kr. Vi sender ikke til Svalbard. Pakke i postkassen fra 69,- kr.

Betalingsmåter.

Visa, MasterCard, Vipps, Klarna, faktura (kun godkjente bedrifter), forskuddsbetaling til bankkonto.

Angrerett og retur.

Du kan returnere uåpnede varer innen 14 dager. Vi kan kansellere en feilpriset ordre. 2 års garanti. Klikk for full tekst.

Fraktvilkår, angrerett og klagerett

Fakturakunde?

Vi forbeholder oss retten til å kreve forskuddsbetaling av en bedrift før en ordre blir sendt ut. 

Fakturakunder MÅ bestille fra bedriftens mailadresse. 

Husk å oppgi orgnr. ved bestilling. 

Frakt

OBS! Dersom pakken sendes oss automatisk i retur grunnet feilmerking av mottakerens postkasse (manglende navn på postkassen), eller at kjøper har oppgitt feil adresse, må kunden selv dekke fraktkostnadene for å få ordren sendt på nytt. Fraktkostnaden returneres ikke. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.

Vi sender ikke til Svalbard.

Leveringstid fra du bestiller

Vi sender som regel innen 1 virkedag. Avvik kan forekomme. Vi sender med Bring og sporing.

Fraktpris

Fraktprisen beregnes automatisk ved utsjekking (i kassen) av Bring. Pakke i postkassen koster 69,- kr for under 1 kg, 99,- kr for over 1 kg. Pakke til hentested koster 109 kr. Handler du for over 1000 kr, spanderer vi frakten. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.

Gratis frakt

Vi tilbyr gratis frakt for alle bestillinger over 1000 kr. Når gratis frakt aktiveres, forbeholder vi oss retten til å velge fraktalternativ. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.

Hentemelding

Hvis det ikke er plass til pakken din i postkassen (selv om du bestiller «pakke i postkassen»), vil du få en hentemelding for å hente pakken i butikk. Returer som skyldes manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på 150 kr.

Angrerett og retur

OBS! Dersom pakken sendes oss automatisk i retur grunnet feilmerking av mottakerens postkasse (manglende navn på postkassen), eller at kjøper har oppgitt feil adresse, må kunden selv dekke fraktkostnadene for å få ordren sendt på nytt. Fraktkostnaden returneres ikke. Returer som skyldes feil-/umerket postkasse eller manglende henting i butikk, vil medføre belastning av et fraktgebyr på hhv. 80 og 150 kr.
Hvis du ønsker å returnere en eller flere uåpnede varer til oss, må du betale fraktkostnadene selv. Du kan fritt returnere det eller de uåpnede produktet eller produktene til oss innen 14 dager etter at du mottok varene, så refunderer vi deg snarest og innen 14 dager det tilsvarende beløpet. 

For å melde om en retur, ta kontakt med oss på chat, eller bruk kontaktskjemaet som du finner i menyen. Vi ønsker å forbedre oss, og setter derfor pris på om du oppgir årsaken til at du ønsker å returnere varene.

Vi bruker for øvrig Forbrukertilsynets «Standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett». Du kan lese alle detaljene ved å klikke her
Vi forbeholder oss retten til å kansellere ordre ved feilprising.

Garanti og klagerett

Du har alltid to års klagefrist (reklamasjonstid) når du kjøper noe av en profesjonell selger. Dette kan du kreve ifølge Forbrukerrådet:

«Så snart det er slått fast at feilen er selgerens ansvar, skal han tilby reparasjon eller ny vare. Det skal du få innen rimelig tid. Det skal ikke være til vesentlig ulempe for deg, og selger kan normalt ikke forsøke å reparere den samme feilen mer enn to ganger.

Klarer ikke selgeren å reparere eller å gi deg en ny vare, kan du få et prisavslag eller pengene tilbake. Du kan da be om forsinkelsesrente, men selgeren kan også redusere beløpet for den tiden du har kunne bruke varen.

Hvis du har fått utgifter på grunn av feilen, kan du også be om erstatning. Utgiftene må da ha vært nødvendige.»